הפיגוע בחווארה: חמאס לוקח אחריות באיחור של שבוע

חדשות קול חי No Comments on הפיגוע בחווארה: חמאס לוקח אחריות באיחור של שבוע

שבוע לאחר הרצח של שי ניגרקר ובנו אביעד ניר בחווארה, בארגון הטרור חמאס קיבלו אחריות באופן רשמי על הרצח המזעזע: "הפעולות שלנו לא ייפסקו" נכתב בכרזה רשמית של הזרוע הצבאית ביו"ש

צילום: דובר צה"ל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שבוע לאחר פיגוע הירי המזעזע בחווארה שבו נרצחו שי ניגרקר ובנו אביעד ניר, הזרוע הצבאית של חמאס באיו"ש קיבלה אחריות באופן רשמי. בארגון הטרור פרסמו כרזה שבה נכתב כי "הג'יהאד שלנו נמשך והפעולות שלנו לא ייפסקו". לפי מקורות פלסטיניים, אוסאמה בני פצ'ל הוא המחבל שביצע את הפיגוע בחווארה בשבוע שעבר.

כזכור, ביום חמישי האחרון, כוחות הביטחון מיפו באופן חריג את בית משפחתו של המחבל שבכפר עקרבא באזור שכם – למרות שעדיין מתנהל המצוד אחריו. על פי דיווחים פלסטיניים, כוחות הביטחון איימו על אביו כי אם בנו לא יסגיר את עצמו לידי ישראל – הוא יחוסל.

בשעות הלילה והבוקר, אירעו שני פיגועי ירי תוך שעות בודדות, בשני המקרים לא היו נפגעים. בשעות הלילה ירו מחבלים לעבר עמדה צבאית בדרום הר חברון, ובבוקר ירו מחבלים לעבר בור מים שנמצא בסמוך ליישוב אבני חפץ. בגלל השבת, לא נכחו במקום אזרחים ולא היו נפגעים. לאחר סריקות אותרו תרמילים בשטח. צה"ל פתח במצוד אחר שתי החוליות.



0 תגובות